O nas

Zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy w Enter Air

Kariera


Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

  • rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej
  • kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych na każdym etapie procesu, w tym dbanie o terminowość obsługi reklamacji
  • redagowanie formalnych pism i odpowiedzi na nadesłane reklamacje
  • współpraca z innymi działami firmy oraz klientami zewnętrznymi w zakresie reklamacji
  • archiwizacja dokumentów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziana znajomość zagadnień z prawa lotniczego, w tym Rozporządzenia (WE) 261/2004, Konwencji Montrealskiej oraz specyfiki branży lotniczej
  • umiejętność redagowania formalnych pism
  • samodzielność, zaangażowanie i rzetelność w wywiązywaniu się z powierzonych zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • znajomość innych języków obcych (francuski, hiszpański, czeski) będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, oferujemy Ci ciekawą, pełną wyzwań pracę oraz wiele możliwości rozwoju. Razem z nami będziesz współtworzył firmę, w której nie jesteśmy anonimowi, dbamy o relacje i przyjazną atmosferę.

Jesteś zainteresowany? Prześlij CV na adres: rekrutacje@enterair.pl z dopiskiem "Asystent w dziale reklamacji”

 

Do wysyłanej aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Enter Air Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz.926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

  • ewidencja kosztów przy użyciu odpowiednich aplikacji
  • terminowe rozliczanie dokumentów zakupowych zgodnie z procedurami
  • koordynowanie wewnętrznego obiegu dokumentów księgowych
  • rozliczenia wydatków gotówkowych pracowników
  • wsparcie działu finansowego w codziennych obowiązkach

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze finansów/księgowości)
  • bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • zaangażowanie, dokładność, samodzielność i rzetelność w wywiązywaniu się z powierzonych zadań
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu

Oferujemy

Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, oferujemy Ci ciekawą, pełną wyzwań pracę oraz wiele możliwości rozwoju. Razem z nami będziesz współtworzył firmę, w której nie jesteśmy anonimowi, dbamy o relacje i przyjazną atmosferę.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacje@enterair.pl z dopiskiem "Asystent/ka ds. finansowych”

Do wysyłanej aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Enter Air Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz.926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania”.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Copyright Enter Air 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania.